5 tipů, jak vybrat dodavatele 2D a 3D půdorysů

Požadavky na podobu a specifika vizualizací půdorysů se většinou mění v závislosti na účelu, ke kterému budete vizualizaci potřebovat.


Pokud jste například interiérovým designerem a žádaným cílem je předvést novou podobu interiéru klientům, jistě oceníte přednosti 3D půdorysů. Bude se vám hodit široká nabídka volitelných prvků, jako je nábytek a barevné provedení.


Nebo jste možná realitním makléřem a vaším přáním je prodat nemovitost výhodně a rychle. V předcházejícím článku jsme se přesvědčili, že k takovému prodeji plánky půdorysů skutečně napomáhají. Realitní makléři uvítají jednoduchost 2D půdorysu i lepší prostorovou srozumitelnost 3D plánku.


Ať už se rozhodnete pro jakékoli zpracování vizualizace, vždy byste měli být pozorní při výběru dodavatele, který pro vás plánek nakreslí.


V tomto článku vám představíme několik tipů, jak dobrého dodavatele najít.


1. Nabídka volitelných prvků


Volitelné prvky dodávají plánkům nádech života. Jsou to miniatury a symboly zastupující nábytek, vybavení, spotřebiče a například i drobnosti, jako jsou květiny, hračky nebo počet plotýnek na sporáku.


Rozsah takových prvků se mezi dodavateli liší a pochopitelně platí, že s vyšším rozsahem docílíte sympatičtějšího výsledku.


Zkuste se zamyslet, zda širokou nabídku symbolů využijete, nebo vám budou stačit jen základní prvky. Realitní makléř často vystačí i se základní nabídkou, zatímco interiérový designér bude spokojený, jen pokud je z čeho vybírat.




2. Rychlost dodání

Před objednáním se ujistěte, že vám vyhovuje doba vyhotovení vizualizace půdorysu a následné dodání.



Pokud se rozhodnete využít schopností našich grafiků, vyplňováním objednávkového formuláře strávíte 3 minuty. Půdorys vám poté dodáme do 3 dnů.


3. Reference

Užíváte si chvíle, kdy můžete s ostatními rozebírat, co se o kom zrovna povídá? Možná ano, možná ne. V případě výběru dodavatele plánků půdorysů byste se na to ale měli zaměřit.


Zkuste zapátrat v referencích dané společnosti, která se tvorbou vizualizací zabývá. Pročtěte si její hodnocení a sledujte, zda převažují pozitivní odezvy. Pak jste na správné cestě.



4. Srozumitelnost vizualizací


3D a 2D plánky půdorysů si makléři, interiéroví designéři a další zákazníci pořizují především proto, aby získali na první pohled srozumitelnou představu o velikosti, dispozicích a vybavení nemovitosti.



Pokud má dodavatel, který vám padl do oka, vlastní webové stránky nebo alespoň profil na sociální síti, zkuste najít ukázky jeho práce. Obrázek již hotové vizualizace pro předešlé klienty často řekne více než dlouhé popisy, jak se vizualizace kreslí.


Ukázky vizualizací si v klidu prohlédněte a sami zhodnoťte, zda jsou na první pohled srozumitelné a atraktivní.


5. Cena

Faktor, který má na volbu dodavatele často největší vliv, jsme si nechali až na konec. Chceme tím naznačit, že cena není všechno. Vyšší cena jde často ruku v ruce s kvalitou, uživatelskou přívětivostí, zákaznickou podporou apod.


Cenová dostupnost je pro nás ve VISUREAL prioritou. Chceme vám za férovou cenu dopřát očekávanou kvalitu ve formě neodolatelných a srozumitelných 2D a 3D vizualizací.

Pokud hledáte tým profesionálů, který se zabývá kreslením plánků půdorysů, neváhejte se na nás obrátit.