top of page

Jak prodat nemovitost v době postcovidové?

Obrázek autora: Lumír Jiříček Lumír Jiříček

Doba covidová pomalu utichá a nám jen stačí společně doufat, že další nás už nečeká. Nebojte se, tento článek nevznikl proto, abychom vás otravovali všudypřítomnými nařízeními a připomínali vám vše, co v této době dělat musíte a co byste naopak dělat neměli.

Současná doba, kdy je koronavirus na ústupu, láká k sejmutí roušky a navrácení k normálnímu životu. Pokud jste například realitním makléřem, jistě se těšíte, až budete moct opět pořádat osobní prohlídky nemovitostí a nebudete se muset bát, že své klienty ohrozíte. Ten čas přijde a my sami se ho nemůžeme dočkat. Ovšem, pokud chceme zamezit příchodu další vlny, je potřeba nepolevit a dotáhnout to až do konce.


V dnešním článku vám představíme několik praktických typů, jak úspěšně prodávat nemovitosti i v době postcovidové.


V online světě ještě chvíli zůstaneme


Chápeme, že osobní kontakt se zájemci je mnohem příjemnější než neustálé doufání, že internetové připojení nezklame a videohovor bez větších problémů dokončíte.


Nicméně, ještě na chvíli musíme zadržet dech, zatnout zuby a pokusit se zájemce vyhledat a přesvědčit v online světě. Zní to složitěji, než jaké to ve skutečnosti je. Žijeme v moderní době, která nás stále více rozmazluje a dovoluje nám provádět řadu věcí bez nutnosti vytáhnout paty z domu.


A výjimkou není ani prodej nemovitostí. Služby jako jsou Zoom, Microsoft Teams nebo Google Meet nám umožňují vše domluvit z pohodlí domova. Speciální programy pro podpis kupní smlouvy jsou možností, jak minimalizovat osobní kontakt i při klíčovém kroku prodeje. Nástroje, které umožňují prodávat online, máte tedy k dispozici.


Home staging aneb jak dodat nemovitosti šmrnc?


Tato rada platila již před pandemií, ale v době, kdy se potenciální kupci rozhodují především podle fotografií či videí, přibrala na důležitosti.


Home staging je způsob, jak z nemovitosti vytvořit místo, ze kterého zájemci nebudou chtít odejít, ihned se do něj zamilují a prodejní cena vzroste až o 10 %. Spousta prodejců si pod home stagingem představuje pouhý úklid a menší opravy. To je ovšem začátek.


Pravý home staging spočívá v naaranžování bytových doplňků, prosvětlení místností a doslovného nalíčení všech prostor. Následuje focení a výsledkem jsou neodolatelné fotografie, které kupce zaujmou i bez osobní prohlídky.


2D a 3D vizualizace půdorysů


Vhodným doplňkem k poutavým fotografiím jsou plánky půdorysů. Ze snímků totiž na zájemce dýchne teplo domova, ale nezjistí, jak jsou jednotlivé místnosti rozmístěné a velké.


A to jsou praktické informace, které zájemci touží zjistit ihned poté, co je nějaký inzerát osloví. Jaké jsou dispozice nemovitosti? Jak daleko je koupelna od ložnice? Budou mít děti dostatek prostoru na hraní? Fotografie mohou vzdálenosti zkreslovat a nikdy vám nedají jasnou představu o výměrách.



Díky 2D a 3D plánkům půdorysů všechny výše zmíněné otázky zájemcům zodpovíte. Vybírat můžete z několika druhů grafických provedení. Od základního černobílého 2D půdorysu až k nejpropracovanějšímu 3D půdorysu HQ.


S prodejem nemovitosti nemusíte čekat, až se vzduch od koronaviru vyčistí. Stačí využívat nástroje, které moderní doba nabízí a bez obav pokračovat dál. Třeba s plánky půdorysů, na které se náš tým specializuje. Kontaktujte nás a prozradíme vám více

コメント


bottom of page